Tutkubaran35 deniz-95 bende sakıncalı diye biliyorum ama doktoruma da yazdım cevap vermedi internetten de baktım sakınca yok diyor ama bilmiyorum hasta olucam o yüzden içmek istiyorum
deniz-95 Tutkubaran35 benim düşük riskim vardı belki o yüzden yasak demişti hemşire bende net bilemiyorum. Yine de doktorunuza sormadan içmeyin ne olur ne olmaz 🙏
graceshelby Tutkubaran35 bende içtim hamileyken ıhlamur herhangi bir sıkıntı olmuyor. Adaçayı yasak sadece
birtatlianneee Tutkubaran35 ıhlamur gebelikte içilebilen çaylardan 6 aydan sonra bebekler bile tüketebiliyor faydalo aynı zamanda ama bir fincanı geçmeyin hiç bir bitki çayını içerken