Mettt lansinoh aldım iyileşti şuan mochiyle sağıp veriyorum diğer pompalarla hep kanadı lansinoh biberon kullanıyorum oda gaz yapıyo sanırım eşim bugun de brows alcak silikonla denedim tutmuyo bilmiyorum kendimi çok suclu hissediyorum mama verirken hep ağlıyorum sanki çocuguma kötü bişey yapıyomuş hissine kapılıyorum