Gulguzelim Iscan ella kanama yaptığını gormedim canim ama tabi hormonlarla oynuyor ilaç sonucta belkide normaldir
S08m Kanama normal bazende olmuyo ama bende asiri göğüste hassasiyet bel ağrısı yapti hamileyim diye cok korkttum degilmisim şükür
Iscan S08m ya umarım ya öğleden sonra kasıklarda ağrı başladı az öncede baktım kanama bar ama çokta az değil adet görür gibi