Divayorgun en azından sizi oğlunuz kilitlemiş, beni eşim balkona kilitleyip de işe gitmişti oğlum da mama sandalyesinde oturuyordu ve dışarıda kar vardı 😅 yanımda telefon da yoktu, kimseye sesimi duyuramayınca kapıyı güç bela kırıp da eve girmiştim 😅