Nurissckr Merhaba güzel anneler bebeğiniz 3.5-4 aylıkken akşam gezmesine çıkıyormuydunuz çok sık olmamak şartıyla, biz kundak yapıyoruz ve alıştırdım her gün 7-8 arası uyuyor bu akşam dışarı çıkmamız gerekiyor..
Gnssareelmas Nurissckr Ben 10 gunlukken ciktim gezmelere , cikin dunyaya alissin degisik hava alsin iyi gelir bence.
minikurabiyem Nurissckr sadece bir akşam çok yakın arkadaşımın kızının ilk doğum gününe gittik o da büyük tereddütler ile.kızım 8.30-9 gibi uyur.çok korktum uyku düzeni bozulur diye.9.30 gibi eve geldik.çok mecbur olmadıkça çıkmamaya hatta misafir dahi kabul etmemeye çalışıyorum düzeni bozulmaması için bir müddet böyle 😊😊
Nurissckr Gnssareelmas ne güzel yapmışsınız gündüz gezmemiz var ama akşam için düzeni bozulur mu acaba diye korkuyorum 😞
Nurissckr Gnssareelmas ne güzel yapmışsınız gündüz gezmemiz var ama akşam için düzeni bozulur mu acaba diye korkuyorum 😞 Gnssareelmas Gnssareelmas peki dışarıda uyuyor mu bebeginiz
GUBILIK Nurissckr 10 aydir gece cikmiyorum. Gece uykusuna yatis saati belli. Bir sure boyle dayan diyorum kendime :)
Gnssareelmas Nurissckr Kac aylik bebeginiz ? Uyuyor Masallah sikinti yasamiyorum cok sukur , huy degistirir mi bilemiyorm🙄
Gnssareelmas Nurissckr Kac aylik bebeginiz ? Uyuyor Masallah sikinti yasamiyorum cok sukur , huy degistirir mi bilemiyorm🙄
Gnssareelmas Nurissckr Kac aylik bebeginiz ? Uyuyor Masallah sikinti yasamiyorum cok sukur , huy degistirir mi bilemiyorm🙄
Gnssareelmas Nurissckr Evet Masallah diyim uyuyor , gittigim hic bi yerde sikinti yasamiyorum. Huyu degisir mi bilemiyorum 🤭
Nurissckr GUBILIK bende öyle diyorum ama bu eve tıkılıp kalıyoruz doğru mu yanlış mı yapıyoruz ki acaba 😬
GUBILIK Nurissckr gunduz cikiyorum 🤷🏻♀️Her gun. Gece bir sure cikmiyim onemli degil ama coook ozledim 🤦🏻♀️
Farahzeynep Nurissckr ben kızımı 10-11 gibi uyumaya alıştırdım, o saatte dönmüş oluyıruz ya da yolda oluyoruz, yolda uyuyor zaten, beşiğine koyuyorum hemen devam ediyor uyumaya 🙄
Nurissckr Gnssareelmas 3ay 22 günlük bugün deniyeceğim bakalım umarım uykusu dağılmaz ve uyur 😊 akşam uykusuna geçti şuan babamızı bekliyoruz
Nurissckr minikurabiyem evet bende bi kere Antalya’ya ailemin yanına gittiğimde çıkartayım demiştim 2 ay öncesi o zaman uyumamıştı eve gelene kadar😞 eve de misafir pek kabul etmiyorum sizin gibi düzeni dağılmasın diye, acaba fazla mı yapıyoruz ki
minikurabiyem Nurissckr sizinle benzer bir durum yaşamıştım bende.belki de o yüzden böyle bir tutum sergiliyoruz bilemiyorum ama içim böyle rahat ediyor.kızım da böyle daha huzurlu sanki vaktinde uyuyunca
Nurissckr minikurabiyem sanırım ben yine dayanamayıp planı iptal ettim 😂 çıkamıyorum valla uyanır ağlarsa çıktığımdan da bişey anlamıcam nasıl olsa