Kızlar içim içimi
kemiriyor çok korkuyorum.Kızım 14 aylık 2 aydır ağır
gribal hastalık geçiriyoruz ailecek tam düzeldik derken sil baştan başlıyor.Kızım geçen ateşlendi 39.1 periembe gününden bu yana hasta ve oğlumda aynı maalesef oğlum bizden önce başladı hastalığı yeni bitti .Kızımın hastalığı devam ediyor geçen kızımın göğüsünün üstünde şişlik ve morluk fark ettim hemen doktora gittik usg ile bakıldı kan alındı enfeksiyon varmış büyük ihtimal influensa hepimiz olduk ama kızımın şişliğinden için doktor takip gerekli dedi.Ben düşmeye veya çarpmaya bağlı olduğunu düşünmüştüm ama doktor travmatik değil yani çarpmaya veya düşmeye bağlı değil enfeksiyondan kaynaklı olabilir dedi ama kesin konuşmadı 10 gün sonra tekrar kontrol dedi.Hiç iyi değilim int baktığımda çok kötü şeyler söylüyor lenf bezi görünüyor lütfen yorum yapın normalde lenf bezi büyüyor ama bu morluk neyin nesi.Karnıma ağırlar giriyor midem bulanıyor.