Merhaba hanımlar bisey soracağım aydinlatirmisiniz bebeğim 2 aylık 2 gündür regl oldum emziriyorum sadece anne sütü veriyorum ama sizce erken değil mi 6 aya kdr olmazsın deniliyordu 2 ay çok kısa süre gibi me geldi adet olmak süt kesilir filan falan deniliyor Bide hamile kalinmiyor deniliyor bildiklerinizi bekliyorum yazarmisiniz