Sizin kokunuzda rahatlıyordur ondan sürekli kucak istemesi. Ağlaması gaz ve aç olmasına bağlı değil. Gelişirken kas ağrısı olabilir uykusuzluktan ağlıyor olabilir. Benim bebeğimde öyleydi. Ama sürekli şuan 5 buçuk aylığız hala aynı.. zor bi bebek elbet geçecek bu günler. Tadını çıkarın yarın bu günü hatırlamayacaksınız bile..