Linaa65 kaç aylık 2.5 aylik oldu kizim kendi çıkarıyor gazını. Gaz için hic rahatsız etmiyorum. Her akşam aynı saatte karanlık odasında emzirip yatiriyorum. Dus aldırırsam cok daha erken ve güzel uyuyor. Uyansa bile yine emzirip yatiriyorum. Goz teması yok , konuşmak sevmek yok. Doktorumuzun tavsiyesi bizde başarılı oldu.