ilkmutluluk17 Bebeğim 6 aylık sonra ne zaman aşısı oluyor ve ücretli aşı daha var mı ? Sağlık ocağının yapmadığı
Neslihankarabal ilkmutluluk17 ben dr menejiti konuştum tek doz önerdi oda 13 aylıkken olan. Dr ile görüşmeniz lazim neyi ongordugune dair
Neslihankarabal ilkmutluluk17 yani size kalmış ama yakalanma ihtimali var iken es gecilmemeli diye düşünüyorum. Menenjit beyin iltihabı demek ya sakat kalıyor yada öldürüyor kurtuluşu yok asla rabbim sakınsın
Neslihankarabal ilkmutluluk17 yani size kalmış ama yakalanma ihtimali var iken es gecilmemeli diye düşünüyorum. Menenjit beyin iltihabı demek ya sakat kalıyor yada öldürüyor kurtuluşu yok asla rabbim sakınsın
Neslihankarabal ilkmutluluk17 yani size kalmış tabi ama es gecilmemeli diye düşünüyorum menenjit beyin iltihabı demek ya sakat kalıyor yada öldürüyor kurtuluşu yok asla rabbim sakınsın hepsini