gns_123 bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama ek gıda alıyorsa eğer yediklerine dikkat edin belki birşey alerji yapıyor olabilir en çok gediği şeyleri düşünün.bez değiştirmeyi deneyin bunu da neden söylüyorum 6 aydır aynı bezi kullanıyordu kızım sonrasında pişik yapmaya başladığı için değiştirdim.
bir kaç hafta önce beş altı gün geçmeyen pişiii yeniden oldu o zaman da yoğurt yemeğe çok başlamıştı yoğurdu azaltınca geçti.yakın zamanda şampuan veya çamaşır deterjanı değiştirdiyseniz belkş ondandır.sadece aklıma gelenleri yazıyorum fikir yürütüyorum.