Esraaydnisr Merhaba sevgili anneler şimdiden hayırlı bayramlar . 10 aylık bebeğim ek gıdayı reddediyor benimle aynı durumu yaşayan var mı yaşadıysa ne yaptı lütfen yardımcı olun 🙏 ağzına alıp bekletip bekletip tükürüyor 😔
haziran6 Esraaydnisr bizde 10 aylığız 2 kasık alıyor sonrası yok eliyle çıkarıyor yemiyor öyle yapınca mecbur mama veriyorum aç kalmasın
Esraaydnisr Kelebek05 çok üzülüyorum saatlerce başında bekliyorum oyalıyorum yok neyapacağımı şaşırdım 😔
Esraaydnisr Ek gıdaya karşı iştahsız bir bebekti şimdi hiç yemiyor 😔 sadece formül mama yemek istiyor 😔 bu durum beni çok üzüyor 😔
Esraaydnisr haziran6 bende öyle yapıyorum ama anne sütü emmedi benimki mamada nereye kadar gelişimini etkileyecek diye korkuyorum artık
haziran6 Esraaydnisr benim ki de emmedi canım mama verdım bide PRMETURE bebek olunca çok zayıf duruyor ister istemez üzülüyorum 10 aylık 7 kilo