Aynısı bendim. Bana dr aynı şeyleri söyledi ve bebeğim mamaya döndü 5 aydan sonra. Asla anne sütü yetersiz değildir emzirdikçe çoğalır. Rica ediyorum emzirmekten süt artırıcı şeyler denemekten vazgeçmeyin. Bakın alerji de olabilir ki benim bebeğimin süt alerjisi de varmış. Mutlaka dr a bunu da söyleyin. Ona göre beslenmeniz gerek. Mama ağırlıklı olmasın. Sütünüzü sağın. Ve bize de Reflü dendi ama hepsi alerjiden kaynaklıymış yani bizim öyle oldu.