Kızlar merhabalar. Bugun babamın mezarlığını temizlemeye gittik. Otumsu bi şeyler çıkmış toprağın üstünde kalan dal kısımı sulanmadığı için sararmış ama yeşil tabi bir çektik ki sanki arpacık soğan. Hiç anlam veremedim. 3-4 kök vardı farklı yerlerde. Kendi çıkma ihtimali var mı ya
ilk kez duyuyorum görüyorum kafama takıldı