busrahnm-95 benimde kızımın yanaklarında böyle olmuştu hatta daha kötüsüydü. doktora sorduğumda anne sütü aldığında hormon yüklemesi oluyo her bebekte görülebilir bişey bu dedi öpmeyin tahriş olmasın dedi. Sonra sonra geçti. İsilikte olabilir sıcak havada sıkı giydirdiysen sıcaklamış isiliğe dönmüş olabilir oda zamanla geçer bi tık daha giysisini ince giydirin. Ek gıda alıyosa aldığı bi besin alerjik reaksiyon vermiş olabilir