Kubra-44-58 Kızlar 3 aylık bebeğim var başta sütüm az diye malt içeceği kullandım. Baya aldım şuan elimde 18 tane var sütüm yettiği için artık ihtiyaç duymuyorum isteyen varsa 90 liraya gönderebilirim. Tanesini 12 liraya almıştım.
Kubra-44-58 Hatice3553 ben çok memnun kaldım yani benim bebeğim emmiyor baştan beri sagarak veriyorum başta çok azdı mama da veriyodum bunu kullandım artık hiç mama vermiyorum sadece anne sütü içiyor bebeğim bende baya işe yaradı yani. Promalt içeceği ebebekten almıştım yeşil olandan
Kubra-44-58 ihtiyacı olan dönüş yapsın. 😇içeceği alalı bir ay olmadı araya gitmesinide istemiyorum birine daha faydalı olması için çok uyguna veriyorum