Vallahi hesapladım dün itibariyle girdik 4cu ay atagina herşeyi düzenli olan çocuk gitti değişik huysuz bişey geldi beni atlar sanki bu atak saniyordum sansliyimdir belki bize denk gelmez diyordum. 😄 2 günde dağıldim bu nedir ya burda 20 gündür 30 gündür bunu yaşayanlar var anaaaa bacilarim size helal olsun.. ama çocuk agladiginda aklıma atak gelmiyor açıktı mi bir yeri mi ağrıyor vs nasıl anlycaz atakta olduğunu ya başka biseyi varsa 🙄 4cu ayına girdi herşey atağı işaret ediyor ama benm aklıma acaba alerjisi mi var falan diyorum yesilde kaka yapıyor
( Post acctim bunla ilgili) tecrübeli sabır elçisi olmuş dağılmış ama toparlanmış annelerin yorumlarını bekliyorum ben gibi dağılıp toparlanamayanlara da selam olsun 👌