Kızlar merhaba,
bebeğim ek gıdaya geçeceği dönem onun için ufak bir alışveriş yapmıştım. Ama bu nedense eşimin ailesi için dalga konusu oldu. Tam buğday unu, keçiboynuzu unu, yulaf unu, keçiboynuzu pekmezi, bebek irmiği, soğuk sıkım zeytinyağı, hindistan cevizi yağı falan almıştım. Bide şu buharlı philips avent pişirici var bilirsiniz. Kendimi kötü hissettim. Görmemişin çocuğu olmuş gibi bir izlenim verdim onlara. Ama bebeğim için en iyisini istemek suç mu? İmkanımız varken neden bunlardan yararlanmayalım ki. Bilmiyorum, siz naptınız bu ek gıda sürecinde?