Amineninnannesii Bizede dr vermişti. Fakat dr lar anlaşmalı olduğu şirketlerin kremlerini/ilaçlarını söyleyebiliyorlar. Nemlendirici krem zaten.. Reçete edilen bir şey değil.
Diğer konuya gelirsek.. Benim bebegiminde 1 buçuk aydır geçmiyordu egzaması. Tüm ürünleri kestim sorun çözülmedi. Ki hepsine 3 gün kuralıyla başlamıştım zaten. (Tedavi oluyor düzelme aşamasında yaşadım bu sorunu) Alerjik bebekler için diye içeriği temiz deterjan aldım.. Ama maalesef sorun oymuş. Yeni farkettim. Şu an sadece suyla 60 derece de yıkıyorum kıyafetlerini. Çok kirli çamaşırlarını organik sabunla elimde çitiliyorum duruluyorum makineye öyle atıyorum. Ve çift durulama yapıyorum. Şu an vücudu düzeldi.
Şampuan sabun sizin deterjanlarınız parfüm vb her şey yapabilir.
Gıda olarakta tahin,mandalina,portakal,kivi vb şeylere alerjisi var. Takıp etmeniz gerekir. Biraz zor ama zamanla düzeliyor. Geçmiş olsun.