Nisakusum benim bebeğim de böyle oluyordu. Şampuan da sebameddi. Doktor değiştirdi onun yerine Bioderma nın bebek şampuanını aldık. Şu an gayet iyi. Vücudu için de 2 krem verdi biri bioderma cicabio, diğeri de la rosche posay lipikar baume AP+m. Bunları kullandım bebem düzeldi şükür🥰