ofkelisirin Nisakusum yenidoğan sivilcesi demişlerdi bize sütün yağlıysa falan diye baya 2 ay sürdü gül suyu iyi geliyor saf olcak pamukla silin
Cansudkmts Nisakusum yeni doğan sivilcesi yeni doğamda çok çıkar bir problem yok sadece bebeği kimseyi öptürmeyin sigara içip gelenler varsa bile yaklaştırma canım geçer 2 aya 1 aya
Halimea Nisakusum sütünüzü yuzune damlamıssa çıkabilir, sıcaktanda olabilir gecmiş olsun , cnm kaç günlük biraz sarılıgı var sanki …
ObirAnnnee Nisakusum Öpüyorsunuz heralde, isilik olmuş birde sütte yapar emzirdikten sonra ıslak pamukla silin geçer ☺️ Sağlıkla büyüsün minik 🌼