Diskriminant İyi günler sevgili anneler bebeğimin yanaklarını ı ellerini öptü farketmemiş uçuğu ben de sonradan farkettim çok kötüyüm bebeğim sonra ellerini ağzına götürdü falan bu şekilde bir olayla karşılaşan var mı acaba çok tedirginiz :( bebeğim 2 buçuk aylık
LadyGugu Diskriminant Annem de aynısını yaptı ve yanlış hatırlamıyorsam oğlum da 2.5 aylıktı bu olduğunda. Çok tehlikeli asla yapılmaması lazım ama neyse ki uçuğa neden olan herpes virüsü çok yaygın. Muhtemelen siz de bir noktada temas etmişsinizdir bu virüsle. Anne hayatının bir noktasında temas ettiği virüslerin antikorlarını bebeğe de veriyor hamilelik döneminde. Özellikle ilk 6 ay geçici bir aşı gibi koruma sağlıyor bu sistem. Bu yüzden genelde bebekte bir sıkıntı olmuyormuş. Bizde de olmadı ama tabii 1 hafta boyunca ateş kontrolü yaptık hep ne olur ne olmaz diye.
Ugurluyolum Diskriminant canım uçuk bulaşıcı diye biliyorum ama yeni çıkmışsa bişi olmaz inşallah bazen suyu çıkıyo dağılıyo ya belki öyle bulaşabilir
Minou Diskriminant aynısı annem yaptı.uyardım.unutup defalarca kez yine öptü .kızdım ve çocuğu elinden aldım.asla tahamül edemiyorm bu tarz şeylere.çocuğun anne baba dışında biri tarafından öpülmesinde tahamül edemiyorm.maalesef uyarılarda bulunduğumda “ne var yedik mi çocuğunu “diyen insanlarla dolu.şu güne dek annem dışında kmseye öptürtmedim annemde zorla bni dinlemeyerek uçuklu ağzıyla öptü.öpülmesi hijyen sağlık açısından tehlikeli.kucağa alınmasıda👎🏻
TimurAlp22 Ucuk kac günlük o önemli artik kurumaya yakinsa yara gibiyse bi tehlikesi yok ama daha yeni cikdiysa ve sivi akiyorsa icinde kötü hamileyken 3 kez cikdi Bende düsün karnimdaki bebege gecmis dogdukdan sonra antipotik tedavisi gördü .. 😭
Diskriminant TimurAlp22 dün yoktu bugün çıkmış ama sabah da öptü dün de öptü bir şey de diyemiyor insan :(
Diskriminant Busragokceberra siz kaç aylıkken yaşamıştınız bir de öpüldükten kaç gün sonra belirtiler çıktı
Diskriminant Minou bir şey oldu mu peki kendi annem olsa çok rahatlıkla derim ben de kaynanam olunca insan çekiniyor alınıyor çünkü ters anlıyabiliyor
2bebelimom_ Diskriminant bişey diyememezlik olurmu minicik yavru agzı dili yokki öpme desin siz koruyacaksınız onu güzel bir dille uyarın inşallah bişey olmaz 🌸
Busragokceberra Diskriminant Ben babaman olduğunu anlamadım ateş yükseldi diş sandım asla düşmedi doktora gittik onlarda ilaçla düşüyor tekrar yükseliyor artık serum takalım dediler kızım durmadı o zaman evde dönüşümlü ateş düşürücü ver dedi 4 gün verdim sonra ağzının ici komple yara oldu baktım bu dış ya da bildiğimiz enfeksiyon değil yine doktora gittim orda söylediler öpücük hastalığı yani uçuk diye 2 ay oldu
Minou Diskriminant hiç bişey olmadı cnm ama bidaha öptürmedm sürekli çocuğun ellerini yüzünü sildim 😂
Hmyraa Canim bi yakinimizinda kayinvalidesi öpmüs bebegi o gece bebek cok ateslenmis doktora götürmüsler doktor ucuklu birimi öptü bebegi demis ve bebek menenjit gecirmis engelli kaldi….gecenlerde komsum anlatmisti bana..
Alputkan Hmyraa Anne zaten aşırı kaygılı haklı olarak bu örnek daha da kaygısını artıracak.Neden bunu yazdınız anlamadım. Bişey olmazda inşallah zaten gerekli takibi yapıyordur post sahibi. Allahın izniyle inşallah bişey olmaz
Hmyraa Alputkan kayinvalideme bisey diyemiyorum yazmis okuduysaniz? Bu örnegi olayin basit birsey olmadigini anlatmak icin söyledim. Gerekirse kiracak karsidaki kisiyi ama öptürmeyecek. Umarim anlamissinizdir
Alputkan Hmyraa Tabiki zaten bundan sonra kimseye öptürmez, takibi yapılması gereken bir durum olduğunun herkes farkında eminim kötü niyetli verilmiş bir örnek değil ama anneyi daha da üzecek, ona üzüldüm ben
Diskriminant Hmyraa biliyorum zaten basit bir şey olmadığını sonradan farkettim uyardım çok üzgünüm Allahım korusun bebeğimi inşallah içime bir şey oturdu sanki sabahtan beri bakalım ateşini falan takipte kalıcaz artık
Diskriminant 2bebelimom_ uyardım zaten ama uzaktayız göremiyor sürekli sevsin istedim bilmiyordu galiba köyde yaşıyor zaten çok üzüldü o da
Hmyraa Diskriminant inan bende cok üzüldüm..yanlis anlama beni baskasina oldu diye illa sizede olcak diye birsey yok tabiki ama evlatlarimiz canimiz…cok dikkatli olmaliyiz…rabbim yavrularimizi korusun🙏İnsallah hic bir sey olmadan atlatirsiniz bu durumu🙏