Bebeğim 11 aylık son günlerde iştahı yoktu zaten ben de boğazına bir şeyler geçince eline meyve veriyordum sürekli öyle yiyordu Ek gıdaya geçtiğinden beri kendim yediriyordum boğazına kaçar korkusuyla şimdi benim verdiğimi kesinlikle almıyor çok aç olsa bile Yemiyor onu kendisi yemek istiyor alsa bile kaşıkla verdim ağzına onu geri çıkarıyor yulaf pişirdim mesela şu an kaşık kullanmasını da bilmiyor Yemeye çalışıyor mu hepsini ağzına katmaya çalışıyor ama hepsi dökülüyor bu sorunu nasıl açarım