Ben kilomu hiç söylemiyim. Ama cok kilo aldım. Bebegim 5aylık. Ek gıdaya yavas yavas gectik. Hala ana besin anne sütü oldugu için diyet yapamıyorum. Bir iki defa denedim hemen sütüm azaldı. Yemegi bıraktığım an hemen sütüm azalıyor su için diyorlar ama sadece su sütümü kalitesizleştiriyor. Bir ay sonra diyete baslıcam