CansuReis SweetPaw böyleleri eğitimci oluyor yazık. Bunları bi sabır testinden geçirmeden eğitimci yapmayacaklar
Zeynep11 SweetPaw bu sadece bilinen kısmı maalesef ki, kim bilir bunun öncesinde neler neler yaşandı ki çocuklar sesini bile çıkarmadan oturuyor…
SweetPaw Çoğu yerde Mersin’de özel bir kreşte yaşanan skandal diye belirtilmiş. Tam bir rezillik. Yemek yemeyen çocuklara zorla yemek yediren bir manyagin görüntüleri boyle birine eğitimci demeye dilim varmıyor ne yazık ki
SweetPaw Bazı olayları izlerken gerçekten içim eziliyor öfke doluyorum. İşini layığıyla yapmayan herkese aynı hisleri duyuyorum zaten de söz konusu bir de çocuklar olunca gerçekten yaptıkları sacma sapan, çocuklarda derin travmalar yaratacak her hareketin bedelini misliyle odesinler istiyorum.
Med çocukların korkudan sesi çıkmıyor ya kıyamam. bunlarda eğitimciyim diye ortalıkta dolanıyor iste. kimseye güven yok,söz konusu çocuklarsa bide. bunlar yüzünden kreşlerden soğudum,hiç çalışamıycam galiba.
SweetPaw Med bende böyle tatsız haberleri gorunce kara kara düşünüyorum inanın ki nasıl döneceğim işe diye 😔
Baby_angel9 Psikopat bunlar yaa, böyle rezil yerde rezil şuursuzların varlığı, resmen çocuklar içinde travma🤦♀️ sonrası okulu sevmeyen, içe dönük kişlik yapısına sebep olan davranışların sonu ne yazık ki, böyle eğitimci müsveddelerinin yüzünden oluyor 🤦♀️😈
SweetPaw CansuReis haklısınız tamam çok zor iş sabır isteyen iş ama hakkiyla yapamayacaksan orada işin ne yani
Birannebirogul Allah belasını versin. Şunu merak ediyorum çocuklar 5 6 yaşında sanırım. Aileye anlatmiyorlar mi acaba? Yada kadının böyle bı çekingesi olmaz mı?
SweetPaw Birannebirogul bence anlatanlar oldu ki böyle bir kayıt alınabildi,kadının cesareti bence en fazla işten uzaklastirilirim rahatlığı nedeniyle galiba. Direk bu tarz kurumlarda çalışmaktan men edilmeliler gibi geliyor bana
SweetPaw AsilZeynepp kim olsa zaten yıkar ortalığı da işte farkedilene kadar o çocukların yaşadıkları, insan çok sinir oluyor
SweetPaw Zeynep11 off bu şekilde düşününce daha da çok üzülüyorum, artık nasıl bir ortamsa öyle normal gibi geliyor ki onlara hiç tepkisiz oturuyorlar yazık gercekten
Mimoza-kizim SweetPaw staj yaptigim kreslerde bu kadar olmasada benzer durumlar yasaniyordu oyuzden zorunda kalmadikca cocugumu krese vermeyi dusunmuyorum eğitimciler sadece calismak icin çalışıyorlar malesef yada kendimde bir krese girerim benm çalıştığım kreste okur cocugumda malesef bazilarinda insanlık kalmanis
SweetPaw Mimoza-kizim en mantıklısı öylesi gerçekten hem kendi çocuğunuz gözünüzün önünde olur hemde çalışmış olursunuz. Şanslısınız bu açıdan