Burcu60 Adetime 8 gün var ama 10 gün kala sanki adet olacakmisim gibi kasıklarım ağrıyor sırtım hafif ağrıyor böyle belirti yaşayıp olanvar mi acaba istiyorum ama hayırlısı
Beren-2020 Burcu60 spiral var bende arada sırada dediğiniz gibi oluyor. Hatta bu ay 1 hafta gecikti test bile yaptm ama adet oldum
zeytinim_20 Burcu60 Test alsanız tüm soruların cevabını bulursunuz bence burda sorup kafaya takmaktansa test almak daha mantıklı
Minikoglummm Beren-2020 benimde şuan 2 3 gündür gecikti bende spraliyim ve çok korkuyorum. Spral kaysa anlamaz miyiz ya ?
Burcu60 Beren-2020 yok benim daha adetime 8 gün var korunmadim da ama öyle.olmasini istediğim için belki 🤭
Beratinannesi18 Burcu60 hamilelikle adet belirtileri birebir olduğu için test yapmadan bişey denilmiyo maalesef. O yüzden söyledim . Test yap bir kaç gün sonra erken gebelik testi alarak . İnşallah vardır .
Livammmmmmm Burcu60 ben regli ye 11 gun varken ogremistim gec dollenme degilse cikar sanirim Silikte olsa hakkinizda hayirlisi olsun
zeytinim_20 Burcu60 Erken gebelik testleri varya biraz pahalı diğerine göre ama yine de beklemek isterseniz bekleyin
Karadenizkizi53 Burcu60 üşütmüş olabilirsin enfeksiyon da olabilir korunuyorsan bu ihtimaller olabilir