Kbra_deniz Mvmv Mvmv işte benimkide tam tersine uyumadı bütün gün şimdi akşam oldu yorgun düştü artık uyudu bilmiyorum ya bi an tereddüt ettim iyimi yaptım kötümü yaptım aşıyı vurdurarak internette olumsuz şeyler okudum birazda hepten stres yaptım
Kbra_deniz Mvmv Deletedmom116 benimki birazda huysuz zaten bide diş için damaklarıda oluşmaya başlamış belki ondandamı oldu diyorum acaba
Deletedmom116 Kbra_deniz olabilir canım bizde diş çıkarttıcaz sanırım ne gündüz uykusu kaldı ne sakinliği her daim mızmızlanıyor🤷🏻♀️
Kbra_deniz Daisy1212 aynen zaten huysuzda bi çoçuk gaz sancısı problemleri falan derken şimdide diş damakları oluşmaya başlamış belki oda yapıyo olabilir diyorum
Daisy1212 Kbra_deniz benim bebeğim de şuan öyle resmen başka çocuk geldi diyorum sürekli huysuz uykusuz 😕
Kbra_deniz BusraElifOzhan amin canım ya bizimkinin diş damaklarıda oluşmaya başlamış belki ondanda huysuzluğu olabilir diyorum
deletedmom2200 Kbra_deniz özel aşı diye bir seçenek sunmuyor Türkiye’de hangisi özel hangisi zorunlu bilmiyorum burada hepsi zorunlu ama hiçbirini istemiyorum dersen yaptırmayabiliyorsun o ayrı
CaglaOzcanErsoy Kbra_deniz bebeğinizin gelişim evrelerinde verdiği tepkidir.Yani büyüyor hayata adapte olmaya çalışıyor