Beratinannesi18 Damla_2121 ben kullanıyorum bir sorun yaşamadım ancak bebeğim kolik olduğu için sma optipro kullanıyodum o genel bebekler içinmiş .gaz ve kabızlık sorunu yaşayan bebeklere sma comfort tavsiye ediyo herkes . Onu kullanacağım bundan sonra
minikbabyy Damla_2121 sma comfort kullanıyoruz canım gerçekten hiçgaz yapmıyor bi yandan mama içerken bi yandan pırtlatıyor☺️ Sadece optipro gibi marketlerde heryerde yok ben e bebekten yada trendyoldan alıyorum☺️
Alara2018 Damla_2121 Bebeğim 2 aylık doğduğundan beri ama optipro yediriyorum kabızlık ishal olmadı hemde severek yiyor