Ya arkadaşlar bu zamana kadar bu denli istememezlik yapan bı çocuk olmadı yemeği ama şu son 1 aydır özellikle acayip bı iştahsızlık var oğlum da ve bu iştahsızlık gibi de değil kafa çeviriyor istemiyor yani yemek yemek istemiyor özellikle de kahvaltı hiç yapmıyor , akşam bı tık yine çorba falan yedirmeye çalışıyorum 🙄 hayır dişlerimiz de bitti çıktı hepsi.. o dönemlerde bile patlatana kadar yemez 2-3 güne düzelirdi bildiğin aç geziyor çocuk nolcak böyle olan anneler var mı ya neden oluyor acaba ?