Arkadaşlar merhaba
kızım 17 aylık olacak bir öğünde yediği normal bir çorba kasesini düşünün yarısı kadar. Yediği şey bazen çorba bazen makarna tavuk bazen köfte patates tarzı şeyler oluyor mücver, sebze yemeği ama miktarı yeterli mi sizce? Yani sizin bu aylıkta bebekleriniz nasıldı ya da nasıl? Az mı yiyor öğünlerinde dersiniz? Günde iki kez de aptamil veriyorum 5 ölçek kadar ve 3 ana öğün gibi bu saydığım yemeklerden (değişiyor tabii) umarım anlaşılır yazmışımdır.Fikir verin bana güzel anneler🌸🌸