asafmomyy Ayseguler1479 evet beni oğlumda da var aynısı dün götürdüm acile grip olmuş dedi ateşi yok dedi 38 olmadan müdahale etmiyoruz dedi evde varsa calpol verin dedi geldik
Theanaaa Ayseguler1479 bizimde 5.5 aylık öksürük ara ara hapsırıkta ara ara dinledi ciğerleri temiz ded alerji olabilir evde sigara içen oluyosa dedi ki var ondan dolayı dedi bize ateşte olmado belki sizinki farklıdır takip edin yinede
Deletedmom_71 Ayseguler1479 asafmomyy Theanaaa Kızlar emziriyorsaniz bal içine 1 2 tane sarimsak rendeleyin üstüne de 2 3 damla limon sıkın onu tüketin sizden bebeğinize de geçer birebir antibiyotik görevi görüyor.