Merhaba anneler , başıma şöyle bir olay geldi ve hala inanamıyorum;benim oğlum 27 aylık ve gayet akıcı düzgün konuşan bir çocuk ve oldukça sıcak kanlı hemen bı yerde çocuk gor de kardeşim diye muhabbete başlar ,hep derler ne güzel konuşuyor kaç yaşında diye dün bir kadın kendi çocuğuna düzgün konuş diye bağırdiktwn sonra geldi oğlumun yanına oyuncakcidaydik oyuncaklarla kendi kendine konuşup oynuyordu ay ne güzel konusuyir bicir bicir dedi ,çok da sıcak kanlı bu yaşta dedi ve üzerinden yarım saat geçmedi benim oğlan aniden kekelemeye başladı.Her kelimesi değil de mesela 10 kelime söylüyor aaaaaaaaaanne diyor ve inanın içim acıyor,böyle bir şey yaşayan var mı,psikolog mu gerek bekleyeyim mi o her aaaaaannne ya da uzatarak kelime soylediginde benim içim gidiyor,çok üzgünüm.