Meteninanasi Sadece sütüm bebeğime yetersiz geliyor mama desteği şart şuanlık hipp kullanıyorum ama sizce en iyi marka hangisi bebek maması olarak güzel kilo aldıran bebeğim 2 haftalık bu arada
ttugceymenn Meteninanasi Mamalar her bebekte farklılık gösteriyor hipp sevdiyse bebeğiniz kabızlık yapmadı ve iştahla içiyorsa ondan devam edebilirsiniz Ben oğlumda 18 ay aptamil kullandım kilo alımı iyiydi gaz falanda yapmadı Kızımda Hipp Combiotic kullandım 4. Ayında kusma ve kabızlık sorunı olunca aptamile geçtim ama hipp kullanırkende kilo alımı güzeldi
EElizann Meteninanasi bende mama kullanmaya başladım hipp kullanıyorum en ıyı hangısı onu bılmıyorum tabı 😌
Hmb Meteninanasi bizde hipp organik combiotik kullanıyoruz kabızlık vs yapmadı bize. Bebeğim dört buçuk aylık 20 günde 700 gram almıştı 4. Ay aşısında tartıldığında.
Sdmte Meteninanasi doğduğu günden beri sma optipro kullanıyorum 3 bucuk aylık oğlum. Hiçbir şekilde kabızlık gaz yapmadı. Bebekten bebeğe değişir tabi ama ben memnunum kilo alımı da çok iyi