Kızlar ilk adım ayakkabısını 17 numara almıştım tam olmuştu şimdi daha kaliteli ve sert bı ayakkabı Alıcam vicco markayı çok duydum kaliteli olduğunu onu almayı düşünüyorum internetten. O ayakkabıyı da mi 17 alayım yoksa 18 mi ? Oğlumun ayakları şişko biraz üstü tombul her ayakkabı da olmuyor. Akıl verin bana 🥳