Hayatsarkis Kefir aldım son kullanma 10.05.22 diyor Kefirixin ama tadı soda resmen koku kötü değil Bozuk mu anlamadım
Durukusunannesii Hayatsarkis muhtemelen ilk defa içiyorsunuz cnku bende ilk aldığımda bozuk diye atmıştım 🤣 sonra ikinciye alınca anladım hafif eksi gibi bi tadı ve kokusu var yani bozuk degildir:)