deniz-95 DemetF benimki 5 buçuk aylık bakıyor. İsmine mi bakıyor sese mi bakıyor çözemedik 😂😂😂😂 bol bol ismiyle sesleneceksiniz
1Beybiletto DemetF doğduğundan bu yana hep yani şöyle diyim 1 aydan beri hep ismini tekrarladım şuan 5ay 5 günlük kim seslense ismiyle bakıyor 🧿
333 DemetF 6.5 aylık isminede bakıyor normal sese de bakıyor bence ses olduğu için henüz ismine bilinçli bakmıyor gibi ama tabi ismi söylene söylene bebeğin kulak aşina olması gerekir
DemetF deniz-95 4 aylik olmak uzere herkes sorup duruyor bende yeni yeni basladim ismini soylemeye cnm cicim diye seviyoruz hep
deniz-95 DemetF bizimkilerde sevgi gösterileriyle seviyorlardı. Uyardım onları ismiyle seslenin sevin ki ismini öğrensin. Sonuçta ismine bakması için ismini öğrenmesi lazım. Biz hep ismiyle sesleniyoruz 😊
DemetF 333 normal sese bakiyor ama ben de anlamiyorum ismine mi bakiyor daha bakmaz gibi geliyor 4 aylik olcaz yeni yeni ismiyle seviyorum
deniz-95 DemetF ben çalıştığım için annem kaynanam bakıyor bazı günler. Hep aşkım canım cicim vs. Çocuk adını öyle öğrenemez sonuçta😂😂😂