Ben aldım canım çok tereddütte kalarak ama memnun kaldım. normal bi bez. Bimin diğer bezinden ince bi yapıda. Sabah çok sık değiştirdiğim için bi sorun yaşamadım. Zaten bebeğimin teni aşırı hassas değil belki de ondan. Ama gece kullanmadım gece prima premium kullanıyorum.