Salı günü uçakla memlekete gidicez oğlum 17 aylık. Çocukla ilk kez uçakla ve tek başıma yolculuk yapıcam uçak kalkarken inerken beslenme yapın diyorlar. Mama içiyor normalde emzik emmiyor su almıyorlar uçağa beslenme konusunda bu aylardaki arkadaşlar nasıl yapıyor bana bir akıl verin müşteri hizemtleri 100 ml su alabilirsiniz diyor mama için 100 ml su az değil mi? İlla sıvı mı tüketmesi gerekiyor kalkar ve inerken? uçakta oyalamak için neler yapıyosunuz çok telaşlandım ya baş edemezsem diye cesaretim kalmadı?