Busr21 Merhabalar hanimlar bende 15 günlük anne olrak happy momdan geldim🌸 bebegimin goguslerinde şişlik var sizde de oldu mu ne yaptiniz?
Hilal-95 Busr21 annenın süt hormonlrı bazen bebeğe geçiyor oyuzden memelerde şişlik oluyor cok normal ama sakın sıkmayın masaj yapmayın kendısı geçiçek canm
snil Busr21 Sizin hormonlarınız bebeğe geçtiği için oluyor. Hiçbir şey yapmayın kendi kendine geçer inşallah ☺️ Bazı bebeklerde doğduktan sonra adet kanaması gibi kanama dahi olabiliyor ki kızımda oldu, doktorumuz normal dedi
Birceninannesi Busr21 olabilir normal. Emiyo muhtemelen, sizdeki hormonlar geçiyo bebişe sütle. Bu sebeple oluyo genelde. Hiç dokunmayın ovmayın kendiliğinden geçer
Birceninannesi TlhErva65 geçer asla sıkılmamalı kızımda da oldu 2 farkkı doktora götürüyorum ikisi de aynı şeyi söyledi asla dokunulmamalı
Hilal-95 Busr21 bence doktoruna danış en iyi o bılır ama ben sıkılmayası gerekıyor diye bılıyorum yaşamadığım için bilemıyorum
nilesea Busr21 benim 1 aylık bebeğimde de var, geçen hafta doktoruma sordum hiçbir şey yapma zamanla geçicek dedi.
elifyrr Busr21 kesinlikle dokunma Ali Fuat serpen instagramdan bir bak postunda paylaştı kesinlikle dokunmayın diyor
BuseBlt Busr21 annenin hormonları bebeğe geçiyor, bizim doktorumuz kesinlikle ellemeyin, birşey yapmayın gecicek dedi öyle de oldu
Busra2326 Busr21 canım cogu kişi sıkın falan yazmış kimisi masaj yapma sakın yazmış bebek dogfugunda doktorun seni bu konuda sen söylemeden uyarması lazımdı zaten benim doktorum ovarak masaj yap geçer demişti sen doktorunla görüş bebeğini o takip ediyor buradaki anneler değil.
manicurist Busr21 bebekler emzirme dönemlerinde anneleri taklit ettiği için şişmesi çok normal ucundan beyaz akıntıda gelebilir normal sıkmayın kendiliğinden geçiyor
Es13 Busr21 banyo yaptırdıktan 30 dk falan sonra bebeginizi besleyin o zaman olmaz hemen besleyince de şişlik oluyor
Bebegimm1 Busr21 bunu bir yerde okumustum sıkmak ovalamamak gerekliymiş hatta yaydiginiz icin enfeksiyon kapiyormuş siz doktora sorun ben kesinlikle dokunulmamasi gerektigini biliyorum o yuzden doktora sormadan bir şey yapmayin anneden geçen hormonlardan oluyormuş zamanla o şişlik iniyor