Meltemm3 illa alerji değil alerji için kakada kan ve mukus, egzama olması gerekiyomus. Ama süt ve süt ürünleri çok gaz yapiuor bebeğe alerjisi olsun olmasın. Emziriyosaniz tüketmeyin. Siz kendinizi ne kadar sınırlarsaniz sinirlayin gaz hep oluyo bizde 8.gun başladı 2.ayda peak yaptı resmen çok kötüydü. 3.5aylik olunca bitti eskisi kadar uok ve kendi qtiyo gazını . Kimyon çayı rahatlatmisti bizi her akşam içiyorum b çay bardağı halen oğlum rahat uyuyo