1bebis1annis Merhaba şimdiden iyi bayramlar 💐 Sizler hangi marka bebek suyu veriyorsunuz ben bir hayat su alıyordum birde e bebekten fuska aslında fuska iyi diyorlardı ama 1 aydır gelmiyor mağazalara anlamadım gitti 🤔 başka ne alabilirim?
Be1 1bebis1annis Fuska veriyordum bende şimdi 1 yaşında kendim hangi damacanayı alıyorsam eve o sudan veriyorum
Sedefe 1bebis1annis hazır su vermiyorum, suyu kaynatıp onu veriyorum doktorumda kaynatıp içir suyu demişti
UcuBulunamayanBant 1bebis1annis kendimiz badempinari iciyoruz cocugumada onu veriyorum gidip ozel olarak bebek suyu almiyorum