Ben de yagmur sebeplı bır yere gıdemecegım.Tatıl planım vardı ama bebek 3bucuk aylık.Otelın sıcak havuzu saunası flan vardı.Esımle aynı aynda havuza flan gıremecektık bebege donusumlu bakmamız gerekıyor cunku.Bırde nem oranı cok fazla olur bebege sıkıntı olur dıye vazgectık.Ben kızımı akvaryuma goturecegım.Bır de atasehır de metropol avm de 9 12 yas arası etkınlık alanı var temız bır yer oraya goturecegız