Zlm YSR1810 benimkide öyle önceden giderdi ama.6ayliktan beri sadece babası ve bende duruyo haftaya yaşına giricek çok zor oluyo bazen bazense iyi oluyo babaannesi ben alıp gideyim diyemiyo