Biri1 ben alerjısı var mı diye bakıyorum yoksa herşeyi veriyorum. 7.5 aylık kızım cok şükür bilete alerjisi cıkmadı.
Alejı yapan besinleri 20 gün ara verin sonra tekrar yedirin dedi hemşiremiz am a bizde şükür hiç cıkmadı. Balık vermedim mevsimi olmadıgı için hiç almadık da.
Emiyorsa bence vermeyin süt ve balık agır gelir zehirlenme falan olur belkı Allah korusun.
Çilek verdim yogurt verdim.