Kızlar bebeğim 40 günlük hergğn karnına masaj yapıp bacaklarını karnına bastırıp kakasını yaptırıyorum sanki öyle rahatlıyor gibi oluyo gaz sıkıntımız var masaj yapmayınca çok az kakasını yapıyor bazende kulak çöpüyle uyarıyorum 2 gün yapmadım takip ediyorum az az geliyor ama bacaklarını karnına bastırınca içimde ne var ne yok çıkıyor acaba yapmasam mı diyorum alışırmı öyle yoksa belirli bi aydan sonra kendisi yapabilirmi? Annem yapma alışır kendi alışsın diyor ama bu seferde içinde birikmesi ne kadar iyi bilmiyorum bu arada kabız değil