Kızlar şuan puseti olarak kullanıyorum bebek arabamı. Uçağın kapısına kadar bebek arabasını ile gidip oraya bırakıyoruz diye biliyorum ama arabayı katlamak için puseti çıkarmaları gerekiyor. Arabayı nereye koyuyorlar peki puset yuvarlanabilir çünkü. Direkt puseti çıkarıp diğer aparatı mı taksam acaba ne dersiniz ?