dddy Kızlar bebeğimin yüzünde kırmızı sivilce gibi şeyler çıkmış eşimde işte yalnızım hemen karşımız sağlık ocağı götürsem aile hekimi bakar mı anlar mı ?
MiracAlpinveUmutunAnnesi dddy bakiyo canım benim oğlumun ne zaman aşısı olsa hem muhakkak aile hekimime götürüp gosteriyorum
Gorursensoyle dddy bakıyor tabi benim kızın 10 günlükken boğazında çıban gibi bir şey çıkmıştı allab razı olsun o adam sayesinde 1 haftada kurudu iyileşti git göster canım
deletedmom4842 dddy Sağlık ocağı da bir nevi hastane bölümü gibi bir şey canım her şey hakkında bilgileri olmasa da yardımcı olurlar bana da hastane uzak bir şey olunca sağlık ocağına gidiyorum
Brglbray Evet bakıyorlar bebişe hatta onların takip etmesi doğduğu günden beri daha iyi emin olun. Benim sağlık ocapında doktorum her gürdüğünde severek gönderiyor her takibini de yapıyor
AliyeAsel [bilinmeyen] haklısın canım biraz şans biz kilo boy ölçümünü misafir geldiğimiz ilde bile zorla yaptırdık