Kızlar 10 aylık kızım var. 2-3 gündür düşmeyen ateşi mevcut. Dün sabah hastaneye götürdük. İdrar tahlili istedi doktor. Fakat kızım ne olduysa yapmadı. Evim yakın diye imza atarak çıktık evde yapmasını bekledim. Fakat bu sefer de evde terlediği için yapışkanı attı ve idrar numunesi götüremedik. O sırada calpol vermeye devam ettim. Ilık duş aldırdım. Sirkeli su yaptım çıplak durdu çocuğum ama ne yaptıysam düşmedi. Gece saat 1 de tekrar acile gittik 38.9 du ateşi. Hastaneye gidesiye kadar 39.5 a yükselmiş. Fitil ve iğne vurdukları halde bi müddet düşmedi. İdrar tahlili istediler yine. Allah’a şükür yaptı ve temiz çıktı. Klavunat diye antibiyotik verdi. Şimdi yine ateşini ölçtüm 38.9 Calpol ve antibiyotik verdim daha yeni başladım ilaçlara. Bu ateş nasıl düşer ya uzun oldu kusura bakmayın