ebruli_pyz burada sorun kizinizds değil esinizde, daha bebek o 16 aylık kızım var şu an inatlaşma öfke harbi oluyor istemediği birşey olunca bağırmak yerine sakinlestiriyoruz, eşinizin problemleri mi var ne yaptığınin farkında mı? Ayrıca eşiniz bağırarak bebeğinize bagirmayi daha çok öğretiyor şu an taklit etme dönemleri zaten bu nasıl bir bilinçsizlik