Amineninnannesii Kızlar selam bebeğim 3 aylık oldu çok çok hareketli yatırırken kundak yapıyorum benşm gibi olan var mı bu arada yarım kundak doktor 4.aya kadar yapabilirsin demişti
Jeatimo Amineninnannesii evet 4 ay 6 günlük kızım 4. aya kadar kundak yaptım çok rahattı zaten gece sabaha doğru açıyordu tamamen kundağı şimdi 6 gündür bıraktım bakalım şimdilik iyiyiz uykuya dalarken elini kolunu tutuyorum bazen çok hareketli olunca
Dlkbrs Amineninnannesii 6 aylık benim ki hâlâ kundak yapıyorum uyuturken çünkü eli kolu durmuo. Ama uyuduktan sonra açıyorum